Söndag dag

Kvällen på er!
Har just ätit middag, lax mums, och innan det var jag inne i stan. Mötte upp Max vid halv två-tiden och sen drog vi en sväng på drottninggatan. På stor-H&M kollade vi lite sommarkläder till honom, vi hittade två t-shirts, en kofta och en skjorta. Provade ett par shorts och försökte hitta en jacka också men vi blev så hungriga så det fick bli en annan dag.

Handlade faktiskt för första gången mat på Åhléns färdigmatsdisk nere på Hemköp. Jättegott var det, därifrån kommer jag att köpa med mig mat igen =) Sen tog vi vårt pick och pack och satte oss i solen i kungsan. Efter det gick vi till Slussen och hittade en båt som var helt nerbrunnen. Fortsatte upp och tog och oss en titt på mitt plugg och köpte sen yoghurt-glass på 7/eleven. Mums, mums, tyckte jag men jag vet inte om det var besvarat =P

Imorgon blir en konstig dag. Gunilla mailade just och ville att jag skulle komma till stallet klockan tre för att hjälpa till med förberedelserna inför imorgon, men då skulle jag ju träffa Max. Dessutom ska jag planera för tisdagen. Jag borde träffa Max för jag har lovat honom det jättelänge å andra sidan borde jag vara med och fixa för speakern måste ha koll på allting och allting är bara strul, strul, strul och krångligt, krångligt, och hur jag än gör så är jag bara strul, strul, strul och krånglig, krånglig. Dr Phil, var är du?

Jag tror att summan av kardemumman får bli att stallet får klara sig utan mig i några timmar för jag kommer ju vid halv sju när jag ska rida.

Nu ska jag gå ut och gå med mamma. Det får nog bli runt trekanten, men jag måste verkligen göra nåt åt mina skavsår på fötterna. Bilder kanske kommer ikväll =)

PS: goodybag.blogg.se/havremoppen (bloggen med sveriges i särklass töntigaste namn=P =) är uppdaterad

Kommentarer
Postat av: crazypill

fast jag tror att min blogg har det töntigaste namnet =)

Postat av: Anonym

ja tyckte faktist att glassen var jättegod:) tack för en nderrbar dag:) fast jag står nog fast för att sorbe är mycke godare^^

2007-04-29 @ 19:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback