Kvällsfördriv

Haha, sitter och kollar på Wallander. Nu - paus. Har fixat mina naglar, filat och haft på trind. Det är faktiskt det enda som funkar för att stärka sina naglar. Mina naglar är kostiga. Min ring-finger nagel växer mycker fortare än de andra. Jaja, då är den i allafall fin den dagen då någon på allvar friar till mig =P

Dobedobedoooo, vad ska jag skriva? Hoppas jag får rida Crest imorgon. Tog en jättefin bild på honom och mig när jag pussar honom på kinden, men den kanske ni redan har sett? Annars finns den och en hel del andra söta bilder på oss på goodybag.blogg.se/havremoppen.......................................................................................................................................................... .......................................................................................................................................................................................................................
Smygtittar på Spider - Man det är därför det inte händer så mycket.

Hur vet man när filmjölken börjar surna?

Nu börjar nog filmen igen

Kommentarer
Postat av: carro

Okej :)

Kikade också Wallander!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback