Fredag eftermiddag på SÖL

Sitter i datasalen på fjärde våningen. Har egentligen matte men läraren är på kurs så jag har en liten håltimme. Ska snart ha gympa till fyra. Mindre roligt en fredag. Är alltid dödstrött sen, men det är inget som inte en sojalatte på Wayne's kan bota. Lyssnar också på hur en liten classmate tjatar på en annan liten classmate "Skriv NU, Skriv NUUU!" Lyckliga jag som inte behöver jobba med henne. Har ätit ett äpple...ska äta ett till. (Ni förstår av texten att döma hur tråååkigt jag har)

Sorry att jag inte har bloggat på ett tag och sorry Isola att jag inte har tagit bort bilden på den rakande, sargade, stackars tjejen, din lilla blodfobiker men jag har bara inte orkat. Jag vet inte varför jag är så trött. Det kan inte endast bero på att jag tittar på American Idol till tolv för såhär trött bruker jag inte vara, hm...

Var förresten på bio igår och såg förhandsvisningen av Shooter. Den var riktigt bra! Gå och se den.

Ikväll kommer som vanligt lite helgitps, får inte missas =D
Take care
CIn CIn

Kommentarer
Postat av: Cammo

Jaaa Leas lista!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback