BOUN GIORNO!

Idag har hittils varit lungan. Kom ju hem ganska tidigt igår, mammas och pappas gäster var fortfarande hemma då. De blev kvar till ganska sent men jag gick och la mig vid halv ett. Stoffe, du glömde ditt godis och pappa har redan tyå ätit upp det. 

Snart bär det in till stan, där jag ska kolla på lite kläder. Har sett en jättesöt kjol på H&M. Ska dessutom hjälpa en kompis att hitta vårskor. 

Har lite ångest över att jag inte har tränat på ett tag, men jag orkar liksom inte. Jag kanske får lite motion av att gå i stan, om inte kan jag ju gå över bron hem, det är typ en halvtimmes promenad. Men jag vill inte cykla. Pappsen vill inte att jag tar ut den till vardagsrummet eftersom det blir repor i golvet, men jag kaninte cykla utan TV, vet ni hur tråkigt det är?

Vaknade iallafall vid halv tio tiden och såg att jag måste behandl igen efter allergiattacken. Och med den medicinen får jag inte sola...tråkigt igen. Gjorde sen frulle med mamsen och satte mig sen och bloggade lite. 

Nä, nu måste jag rycka upp mig lite, måste göra i ordning mig. Åh, ett äpple, vad gott =)

Kommentarer
Postat av: Victoria

hehe ja man vill ju ha allt mumsigt :)

Postat av: Sanna

Nu finns inlägget "hur man gör en header" i min blogg

2007-04-29 @ 13:14:10
URL: http://wiiberg.blogg.se
Postat av: Lari

mm.. blev inte så för mig dock.. om jag inte ger mig ut sen...

2007-04-29 @ 16:00:11
URL: http://webkocken.blogg.se/
Postat av: Linn

allt smarrigt vill man ha:)

2007-04-29 @ 16:54:17
URL: http://linnruby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback