3 minuter to go

Har just smitit ut från matten för den är riktigt tråkig. Slutar om tre minuter och då drar vi in till stan eftersom vi inte har nånn gympa av nån anledning. Ska kolla sommargrejer och lite sånt.

Fortfarande tråkigt men dessa tangenter är riktigt härliga, skulle lätt kunna skriva ett arbete med dem. Sitter inte i vanliga datasalen utan i Since Center eller vad det heter i B-huset. Är omringad av naturare.

Uppdaterar med helglista till kvällen som även kommer innehålla lite valborgstips. Själv blir min valborg lungan eftersom jag ska upp klockan åtta och tävla den första maj. Ingen demonstration här inte. Skulle väl i så fall vara om jag inte placerade mig =P

Nä nu ska jag se om vi inte 'ntligen får sluta 


Kommentarer
Postat av: Jörgen

Hejsan :-)
Allt bra i solen idag?
Underbart väder!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback