What's up with Zlatan?

Undrar bara vad som är så häftigt med Zlatan. Han har visserligen gjort lite mer mål nu i Inter men snälla, störra diva får man ju leta efter. Det roliga är att han inte kan leva upp till sina divafasoner. Han gör inte anmärkningavärt många mål och jag tycker att han bränner 3 av 4 chanser. Jag vill så gärna tycka om honom men när han gör saker som att stjäla en straff, mota bort gratulerande lagkamrater när han gjort mål och vara allmänt divig får det mig att undra vad han egentligen håller på med. Ibland är det så man skäms. Om han hade varit en av de verkligt största fotbollsspelarna i världen så tror jag inte att han hade beövt söka all den här bekräftelsen. För ser man på de riktigt stora som Beckham och Ronaldinho så är de istället alltid trevliga och ödmjuka. De vet redan att de är en av de absolut största så de behöver inte bekräftelsen. Nä istället har jag blivit ett riktigt Ljungbergfan!. Lagkapten, spelare i Arsenal och Calvin Kleinmodell. Han har stått lite i skuggan av Henke och Zlatan tycker jag, men nu när Henke spelar på hemmaplan så får Ljungberg lite mer plats. Han gör faktiskt ett riktigt bra jobb både i Arsenal och i landlaget och dessutom är han utan tvekan lagets stilikon kanske kan han snart ta över efter eller konkurrera med Beckham =) Hans outfit på fotbollsgalan var bara sååå rätt. Kostymaktigt upptill och jeans med kedja. Classy kombinerat med casual, den mannen vet vad han sysslar med! Dessutom är han ju ett underbart skäl till att få heja på Arsenal...varför har jag inte tänkt på det? =) Tjaa, Zlatan till trots så har jag i alla fall kommit fram till att det finns skäl att vara stolt över att vara svensk...Inga, tihi ;)

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Låter bra :) Träffar du någon från kungis ngt?

Postat av: Gabriella

Okej :) Ses ni mycket? Oj, gråt inte elin :D

2006-11-22 @ 22:03:19
URL: http://gabs.blogg.se
Postat av: Gabriella

Okej kul kul.. Jo jag umgås med henne ibland, men det är inte så ofta, hon har ju Daniel nu så jag kommer i andra hand :) men jag förstår henne..

2006-11-23 @ 14:04:21
URL: http://gabs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback