Veckan som gått

Ja, vecka 47 blev som väntat ganska händelselös. Provade ett par Nudiejeans som jag gillade men jag får väl önska mig dem i julklapp eller ngt. Apropå julklappar slog det mig idag att det är dags att börja tänka på det. Men först ska resan förberedas. Jag ska klippa mig och eventuellt färga lite. Vet inte om jag ska göra det själv eller på salong...hm, men det ger väl sig.

Tjingeling
/Elin

Veckans sinnen, 47
Jag lyssnar:
På mina jullåtar som jag laddade ner i mp3n idag. Så svenne men jag kan inte låta bli att tycka att det är mysigt. Nu ska det bara till lite snö så mysfaktorn komplett.
Äter och dricker jag: Självklart pepparkaksdegen som jag hittade i kylen idag. Ha, tro att en sån ska gå att gömma för mig...mina föräldrar börja tappa fästet, tihi. Sen käkar jag förstås pepparkakorna som jag ska baka imorgon. Dessutom ska jag dricka julmust och om det blir kallt någon dag (under kanske kan ske) blir det varm choklad....gud vad jag saknar det.
Läser jag: Fortfarande "Körkarlen". Blev liksom inte så mkt av det förra veckan. Skrifterna om Martin Luther får sig också en genomkörare eftersom jag ska göra ett arbete om honom.
Sniffar jag: Baklukt. Det ska bli både pepparkakor och lussebullar.
Känner jag: att julen närmar sig.

Just nu
Diggar jag:
Lars Winnerbäcks låtar "Nån annan" och "Där elden falnar (men fortfarande glöder)
Dissar jag: Svenska på torsdagar, segare lektion får man leta efter (glöm inte den norrländska dialekten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback