Stockholmsmässan

Jaha, idag var man på Stockholmsmässan och gjorde reklam för Södra Latin. Ja, eller bara för de som vi ville skulle gå där (hm...fjortiz eller =P). Hur som helst flörtade jag och Iso runt med allt och alla eftersom HON hade hört att Ebba von Sydow (eller vem det nu var) hade sagt att man skulle flörta med hela omvärlden för att få rutin. GAAAH...vad har jag gjort? Mitt mobilnummer råkade snurra som snöflingorna den första november och nu har jag en jag gillar och en typ eh...reserv(?)=I
Den första var iallafall sjuukt snygg. Och självklart ska Iso åka till Norge så jag måste klara mig alldeles själv i en hel vecka!!!AAH.
Shit alltså...men en var fett snygg såå...jag klagar inte =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback