STOCKHOLM HORSESHOW

Ska inte se lika mkt som förut, men jag kommer iallafall dit! Ska komma tidigt så jag kan shoppa loss studiebidraget på lite pryls. Befinner mig just nu i ett stort behov av vita ridhandskar, snoddar och ridkavaj. har ett litet dilemma för alla som intresserade (vilka om jag har tur är pingvinerna i Arktis haha ;): jag har en blå hjälm men ska jag ha en blå ridjacka? De är mkt dyrare. Elle ska jag låna hela kitet? Det vill man ju inte. Eller ska jag köpa svart kavaj och svart hjälm? Eller...Morr vad man kan komplicera ngt som inte ens är ett problem. Det känns iallafall bra inför tävligen. The horses are fit och vi har extraträning den femte för Inger. Måste öve lite på galoppombytet eller vad man ska kalla det. Shit, jag måste sy in min ridjacka också. Den sitter som ett tält hihi. Ja, det syns ju på mig och Pride =) Det går nog bra. Men palla vara nervös.

Kommentarer
Postat av: Camilla.

Svart är ju enklast att matcha, men om du nu har blå hjälm så köp en blå jacka (om du inte nu "behöver" en ny hjälm vill säga! ;)).
Vilka dag/ar ska du dit föressten?

Postat av: Elin

Det är inte förrän den 17 december så än har jag ju tid. Grejen är det att jag egentligen inte behöver en ny hjälm men svart är ju det vanligaste att tävla i så motståndarna kanske har vita schabrak med svart logga och då får man avdrag på helhetsintrycket. Ska kolla om jag kan låna en svart hjälm av ngn och sen köpa en svart kavaj. Problemet är att jag har så litet huvud =)

2006-11-19 @ 00:14:30
URL: http://goodybag.blogg.se
Postat av: Camilla.

Aha, jo det är ju nästan en månad dit. Själv har jag nog rätt normal storlek på huvudet, men när jag lånar andras hjälmar ifall jag inte har någon av mina med mig så hittar jag typ aldrig en som passar, alla har större huvuden! Haha.

2006-11-19 @ 13:25:59
URL: http://camillahw.blogg.se
Postat av: Elin-pelin

Ha, jag vet =). Döden är när jag har glömt skåpnyckeln och inte kommer åt min hjälm. Då måste jag ha en ljusblå metallic hjälm för nybörjare för att ingen annan passar=) Jag har storlek 53, jättejobbigt ;)

2006-11-19 @ 13:33:46
URL: http://goodybag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback