Diesel, Nudie & loca loca plugg (but I like 'em anyway=P)

Idag var inne på Stuk dårå. Hittade en grrrymt snygg kepsmössa från Disel, beige-brun med fri skärm och päls ovanpå. Fanns i svart och mörkbrunt också. Vill ha! Dessutom provade jag ett par tvättade jenas från Nudie som satt så bra att jag var tvungen att prova de jag köpte i lördags igen - bara för att vara säker alltså =) Problemet är att jag vill ha dem ändå =P De var i strl 26, något som jag aldrig har fått på mig förut. Cyklingen har gett resutlat, tihi =) Självklart är inte Iso hemma som kan ge mig lite goda råd men förhoppningsvis så finns de kvar =P
   Förövrigt har dagen varit ganska soft. Började 11.50 så jag sov till tio =) På SHn utbröt värsta diskussionen om ålder för rösträtt, vissa vill att den ska sänkas till 16 år vilket jag är emot. Jag menar, ska jag börja tänkas på pension och skit nu? Allvarligt talat tror jag att andra kan avgöra det där bättre än jag. Och varför ska vi röst nu? Vi blir ju 18 så småningom i alla fall. Man behöver väl inte vara så otålig. Och dessutom är det meningen att man ska rösta när man är vuxen det är därför man blir myndig vid 18 års ålder. Vissa vill faktiskt vara barn!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Levi's har också asgrymma jeans, ett tips ;)

2006-11-23 @ 13:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback