COUNTDOWN

Nu är det bara tre veckor kvar. Har hämtat pass och leg. Det är verkligen tuuusen saker jag måste göra innan vi åker: Sola, köpa jeans, köpa kläder, klippa och färga håret... Får väl uppmärksamma mamma om att jag snällt bäddar sängen varje dag =) Jag kan faktiskt förtjäna ett par jeans...tror jag =)
   Ska i alla fall hitta ngn englesk dikt om Lucia, eller så får jag skriva ngn själv. Typ night - light får väl duga haha. OCH ladda min mp3 med nya låtar. Får bearbeta Krippe lite.
  Måste ta med ultrasvenska grejor till wdc. typ pepparkakor tänkte jag på, och julmust. Julmusten slutar nog antingen i min mage eller i diskhon men pepparkakorna kan de nog peta i sig i alla fall.
   Iso, Eddy, Isola, Hedvig, whatever (kärt barn har många namn) kommer sakna dig där, även om det bara är en vecka. Har i alla fall förfotot från fotograferingen. Det slänger jag aldrig hihi. Puss på dig babe.
   Trött.

Kommentarer
Postat av: Hedvig

naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw , omfg vad söt du är! :D'

tss, jag kommer sakna dig också... men du kommer äga washington så jvla hårt ;) alla kommer kolla in den snygga Elin från sweden. Fast dom kommer ju undra varför du inte heter Inga, har flätor och är redo för en snabbis at any time.
Men hörru, I'll be back on (cheap)monday (

Postat av: Hedvig

naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw , omfg vad söt du är! :D'

tss, jag kommer sakna dig också... men du kommer äga washington så jvla hårt ;) alla kommer kolla in den snygga Elin från sweden. Fast dom kommer ju undra varför du inte heter Inga, har flätor och är redo för en snabbis at any time.
Men hörru, I'll be back on (cheap)monday (

2006-11-18 @ 19:59:18
URL: http://www.sthlmfinest.blogg.se
Postat av: Hedvig

(

2006-11-18 @ 20:01:22
URL: http://www.sthlmfinest.blogg.se
Postat av: Hedvig

(ERKÄNN att den där cheap monday va kul, hahahah!!)

jag fattar inte vad det är för fel på min dator som skickar samma sak flera gng, fett cäpä.

älsk, hedvig

2006-11-18 @ 20:03:58
URL: http://www.sthlmfinest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback