Veckan som gått

Jaha...under veckan som kommer kommer det mesta kretsa kring planering av min resa =) Det drar ihop sig sååå fort nu. Tytalt sykt =P Ska växla pengar och packa och allt möjligt. Sen är det träning för Stockholmscupen på tisdag. Ska faktiskt var lite duktig och försöka handla lite julklappar också så jag inte gör det i sista minuten som vanligt. Första jumusten var underbar. Liksom mina pepparkakor som jag bakade och åt upp så mamma blev skitsur =P Hursomhelst, med eller utan pepparkakor - helt underbar vecka kommer det bli iallafall.

Tjingeling
Elin

Veckans sinnen, 48
Jag lyssnar:
inte på mamma för jag pallar inte med allt tjat innan man ska någonstans=) Annars blir det på All Saints nya låt som jag bara måste fixa innan jag åker.
Jag äter och dricker: Sorgligt nog rester, men annars blir det väl pannkakor med lönnsirap och bacon och ägg =P Sen dricker jag mjölk. Kommer förmodligen inte finnas den svennemjölk som jag är så sjukligt addicted to. Och té ska jag ta med mig till USA - bra för halsen. Går på kortison för att inte bihålorna ska säcka. Har känt av dem i en vecka (AHH). Och knäckebröd för jag misstänker starkt att de inte har det i USA. Har de fullkornsbröd förresten?
Läser jag: SOLO och typ korsord. Hur ska man annars kunna underhålla sig på ett flygplan när man har dödsångest?
Sniffar jag: Parfymer igen. Märkte att min håller på att ta slut. Funderar på att köpa samma, den är liksom mitt signum på såt sätt.
Känner jag: Nervositet, förväntan, spänning, glädje, dödsångest, var det något mer?

Just nu
Dissar jag:
Läxor! varför är det alltid de som ska förhindra hundraprocentig glädje *morr*
Diggar jag: John Whitaker och Geoff Billington - 50-åriga män som klär ut sig till tomtar och sen strippar för ett fullsatt Globen. Åtminståne John hade kroppen i trim, men va fan. Snack om självdistans - I like=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback