Tidsfördriv

Sitter i skolan och degar. Har just haft uppsjungning i musiken. Det kändes bra. Var inte nervös eller så, men det är jag nästan aldrig när jag sjunger längre. Däremot var jag först och om jag inte hade varit det hade jag fått sovmorgon =( Nu blev det ju inte riktigt så. Så nu är jag ledig fram till 9.40 då jag har uppspelning. Tänkte att jag skulle vara lite effektiv och plugga lite engelska men nä...jag kan inte plugga i skolan när det gäller en sån här uppgift! Jag måste sitta hemma, framför min dator, med en koppp té och yoghurt och en liten TV som visar Martha Stewart fast ingen kollar. Det är mina pluggfaktorer. Herregud jag kommer få det tungt i livet =)
Var och såg Bond helgen. Den bästa Bondfilmen ever faktiskt. Inte lika ytlig som alla andra. Hade svårt att tro att någon skulle konkurrera med Pierce Brosnan så jag blev riktigt förvånad. Även om jag fortafarande tycker att Pierce's irländska dialekt är fruktansvärt sexig, tihi=) Daniel Craig var riktigt bra som Bond. Lite mer muskler - I like! Och hans dialekt var i alla fall inte så tokig den heller.  Däremot tyckte jag att han såg lite gammal ut. Trodde att han var typ 50 men sen fick jag veta att han bara är 38 =() Vet inte riktigt om det var meningen...
 Har dessutom ont i tummen. Jag som alltid lyckas göra mig illa - hör och häpna - jag har gjort det igen. På det mest sjuka sättet en männska kan göra sig illa. Till att börja med kan jag berätta att jag har skurit mig och nej, inte på ett papper, det är för lätt. Nä jag skulle hänge in min jacka i skåpet och där finns ett plåtfack där man har sina böcker. Jag prickade förstås hörnet på det och skar mig på toppen av tummen så det blödde i en halvtimme - Just my luck! Why am I not surprised =)Vem fan lyckas med ngt sånt? Det gör fortfarande ont...
Som tur är har Hedvig köpt en chokladkalender till mig. Lite choklad läker alla sår =)
Får försöka ta tag i den där Filippingrejen så jag blir klar med den någon gång. Är riktigt stolt över att jag gjorde klart Historieuppsatsen igår. Det liksom släppte lite då.
Däremot är jag skitsur över att SVT har slutat sända Skärgårdsdoktorn. Jag har suttit bänkad varje söndag för att se det och så ersätter de den med julkalendern. WHY???

Kommentarer
Postat av: isola

stackars din tumme! : /*blååååsa*

det där skåpet har tänder!

/pussen

Postat av: isola, igen

KAN DU KOMMA HEM FRÅN WASHINGTON NÅNGÅNG

jag saknar dig, jävla unge ;D

pusspusspsusus

2006-12-09 @ 19:50:34
URL: http://sthlmfinest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback