Ta't lungt

För alla dammkorn som så ivrigt väntar på att jag ska rapportera från Washington och Stockholmscupen - Räds Icke. Bilder kommer typ imorgon eller ikväll, om jag har tid eftersom jag måste skriva den där äckliga uppsatsen om epos och hexameter och epik och komedier och tragedier och f*n och hans moster. Men, men, den ska bara vara en halv sida så, det är väl inte så farligt...men ändå - hur tråkigt kan ngt bli???
Dessutom tycker jag att alla som faktiskt tittar in här är alldeles för dåliga på att kommentera! Måste man säga att Bush är Gud för att folk ska reagera?

Kommentarer
Postat av: isola

gaaah, sluta snacka så mkt och visa mig bilder!!

jagvillsejagvillseeee! :D

Postat av: isola

ps; Bush suger hästballe


(dvs tangoballe) hihihihihihihi

2006-12-19 @ 10:21:17
Postat av: isola

jag har roligt

2006-12-19 @ 10:21:36
Postat av: becka

Hello,
de va jätte finna bilder!! jag hoppas att de gick
bra och sjunga med din kör!

2006-12-20 @ 08:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback