Pojken som inte kunde (eler fick) sluta springa

Hinduer och buddhister är inte jäkla underbara som alla säger.

Det här är Budhia. Han springer ett marathon...om dagen!  Jag såg en dokumentär om honom och hans psykpatiske tränare vars enda mål var att få med honom i rekordboken. Det han utsätter Budhia för är tortyr, utnyttjande och jag vet inte vad. han tänker bara på att tjäna pengar på honom, medan Budhia ser upp till sin tränare så mkt att han skulle göra i princip vad som helst för honom. Hans tränare Biranchi ser honom som ett objekt, men det gör alla med barn där nere. Djur är mer värda. Barn är något man kan göra vad som helst med. Om ingen tar honom ifrån Biranchi kommer han att springa ihjäl sig. Budhia säger att han älskar att springa, men vem som helst fattar ju att han är hjärntvättad. Kan inte nån bara komma och rädda honom?

Kommentarer
Postat av: Dag-Harald

Jag köpte godis till Hedvig. Då får jag äta upp det.

Smask!

2006-12-22 @ 19:47:00
Postat av: isola

tja sötis,
nu åker jag snart!!! måste fan vakna klockan halv sex imårrn..

men du, jag DÖR av skratt! kolla in www.latinsider.blogg.se

HAHAHAHAH! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback