Nu ska blodet flyta

Har alltid tyckt att det är en bra bloggrubrik och idag bestämde jag mig för att använda den. Nån sanning ligger det tyvärr inte i den =P

Just hemkommen. Helt underbar dag idag. Först och främst - FREDAG! Så himla skönt, äntligen är det helg och nästa vecka börjar vårterminsschemat. Har alltid tyckt att jag har fett bra schema på fredagar eftersom jag slutar tio över två men numera kommer jag att sluta tolv på fredagar! Hur lyrrigt är inte det? =D

Efter plugget åkte jag och Hedvig till Fridhemsplan. Vi hade planerat att träna på friskis och svettis men vi kände och så stela, såsiga och hade så ont i kroppen efter gympan igår (och ridningen för min del) att vi kände att vi kanske inte hade nån lust. Dit kom vi iaf fem i tre och då sa receptionisten att vi kunde få ett gratis pass (vannligtvis kostar det 90:- om man inte är medlem) om vi ville prova på. Så då bytte vi om på tre röda och stod sen och hoppade runt klockan tre.
Jätteskönt! Värken gick över och vi blev pigga.

Efter det åkte vi in till stan och jag köpte ett par skor, SOM jag behövde det! Och lite knopptofsar för jag ska nämligen tävla på söndag. Jag ska rida min underbara Crest och det ska gå hur bra som helst. You gotta think positive, right ;)

Nu ska vi snart äta och sen blir det lite fredagschill. Vad ska ni hitta pådå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback