TRÄNING, SHOPPINGFÖRSÖK OCH KÖRKORT

Ciao amici =)
Är hemma från plugget. Latinlektionen gick fort, är faktiskt rätt kul. När man väl får ordning på alla kasus är det faktiskt riktigt roligt =)

Gick sen till Miss 60 och provade lite jeans. Både jag och Eds var överens om att det är fööör mkt stuprör på deras jeans. Vi ska kolla efter lite mer på fredag på SOUK och Åhléns. Kaffe på Wayne's och sen bar det av hemåt. Har just cyklat och ska nu plugga lite italienska till imorgon och dessutom ska jag börja läsa i "Snöskoter hansboken - frihet under ansvar". Uppstyltat eller vad? Jaja, jag vill ju inte kugga så det är väl bäst att jag drar igång. Det är ju nästa vecka. Men jag har sett lite av provet och det är frågor i stil som "Hur minskar man kroppens alkoholhalt?"
a) Dricker en halv liter mjölk
b) Joggar 5 km
c) Den går inte att minska annat än genom att vänta.

...bäst för mig att jag klarar det nu =P

Har just cyklat. Skönt, skönt och ska alldeles strax laga lite mat. Imorgon är det ridning =)
Cin cin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback