SMACK OCH SNILLEBLIXTAR

Kväll på er =)
Har just duschat och sitter nu och tittar med ett öga på grannfejden. Red idag som sagt. Fick rida unghästen Mio som jag aldrig har ridit tidigare. Skitkul var det. Vi hade några stunder då det kändes riktigt bra =) Här kommer några pics på skönheten =P

Ajsingen, jag bet mig i tungan =P
 

Jag har kommit underfund med en del saker de senaste dagarna. Ni vet Justin Timberlake's Sexy Back. Jag har alltid trott att det är en "sexig rygg" liksom. Men igår kom jag att tänka på att det är att han återinför det sexiga typ. Har jag aldrig tänkt på förut. Och det finns en skobutik på götgatan som heter Bonshoe. Igår fattade jag att det ska vara liksom Bonjour. Efter dessa snillebilxtar kände jag mig fruktansvärt korkad...

Jaja, det där var en parentes. Nu ska jag inte fördriva din tid med massa pladder. Faktum är att jag ska titta på TV så länge jag kan bara för att fira att jag är ledig imorgon =P
Tjingeling =)

Visste du...?
...att den effekt som blir när du springer nerför en trappa av en höjd på 7 meter räcker för att driva hela 13 60wattsglödlampor.


Kommentarer
Postat av: Hedvig

gud så söt! han har jag faktiskt aldrig ens sett...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback