SNABBT HEJ

Ciao tutti!
Längesen igen, jag vet =P Tänkte iallafall ta mig lite tid åt att skriva ner lite saker igen. Igår kände jag mig jätteinspirerad på att blogga men idag är det liksom lite borta på nåt sätt...men jag ska nog kunna ordna nåt intressant i allafall =p

Vad har hänt då?  Jag har varit sjuk ett bra tag...inte så trevligt. Idag var första dagen på två veckor som jag kände mig frisk så jag satte mig på cykeln och körde en stund. Nu ska jag skriva om konsumtionssamhället eftersom jag, Hedvig, Ida, Louise och Sanna ska ha redovisning om det imorgon. Vi ska ha diskussionsredovisning...kul va? Jag skulle ha tyckt att det var jättekul...om det inte vore för att vår klass är rena freakshow, cockfighting under diskussioner.

Hade tänkt att blogga fett mkt mer men nu ringde mamma och sa att vi skulle gå på staden och käka där så jag får fortsätta ikväll.

Bye bye bitches =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback