AS MORE PARTY, EVERY DAY...PARTY PARTY

Tänkte bidra med ännu ett inlägg ikväll =) Vad har hänt idag? JO, har just kommit hem från Andréas förfest. Hon fyler 20 idag (26tte) så det var självklart party =P De andra gick sedan ut medan jag, Hedvig och Martin tog pendeln hem. Vi sjöng lite på tåget vilket verkligen gjorde alla glada och hela vagnen stämde in i jamåhonleva =)

Övriga dagen har också varit bra =) Hade matte på morgonen där några engelsmän var och observerade hur lärandet fungerar i Sverige. Det var jättekul, de hade massor av frågor och tydligen är det ganska olikt hur det fungerar i England. Efter matten kom Hedvig med en latte till mig som hon hade köpt. Det satt verkligen fint. Matte B är fett svårt, fattar inte hur jag ska klara den kursen =S

Samling sen. Jag vet inte vad som är fel men Södra Latin känns inte riktigt som vanligt när inte gamla SLAVS håller i samlingarna. Nu är de rätt tråkiga faktiskt =(

Idag har min största rädsla slagit in. Jag och Hedvig lånade personalhissen och vad tror ni hände? Jo vi fastnade! Självklart, varför inte? Inget fönster, ingenting! Vi vågade inte trycka på nädsignalknappen heller för om vi hade tagits ur på det sättet hade det blivit ett jäkla liv om att eleverna inte får åka hiss osv. Smart nog så tryckte Hedvig på  våningen som var nämast och då åkte hissen dit. Det var riktigt äckligt, jag har alltid haft lite svårt för att åka hiss, iaf när jag var liten. Dessutom fastnade vi så vi inte hade nåt fönster eller något. Usch

Nä, nu är det ta mig fan höstlov och det inleddes med ett tjugoårs party. Imorgon innebär stallet och sen får vi se vad som händer.

Puss till alla
Cin cin =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback