5 NYANSER AV ELINE

Det här med att öppenhet och så är ju tydligen ett recept på en bra blogg. Därför tänkte jag nu erbjuda er att komma mig in  på bara skinnet =P


Fem saker du kanske inte visste om mig...
1. Jag har brutit min stortå på två ställen (det har jag nämnt nån gång tidigare så om ni vet det - känn er inte överdrivet speciella.
2. Jag borstar tänderna för kung och fosterland.
3. Jag kan vissla med tungan ihoprullad.
4. Jag kan hela Tengwar (ni som vet vad det är, döm mig inte =P, ni som inte vet...det är nog lika bra så =P
5. Jag sjöng "Kyckling på fredag" när jag provsjöng för skolkören i tredje klass.

Det var väl en trevlig liten presentation =)

Nu ska jag fortsätta med min powerpointpresentation i svenskan. Hoppas den blir nåt att ha.
Senare blir det fredagsshoping och ikväll...FEST! Dessutom är det höstlov nu =D Då kan man göra vad man vill.

Cin cin alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback