ONLY SECONDS TO LAUNCH

Kvällis på er =)
Idag har varit en fett stressig dag. Skulle möta Andréa imorse vid kvart i åtta. Vaknade dock inte förrän kvart ÖVER åtta så det blev inget med det då. Drog till skolan där jag missade första lektionen men det värkade ingen märka =P

Mötte Andréa på lunchen istället på Fridhemsplan. Kom försent till lektionen efter det också men det gjorde inget det heller...ibland måste man ju ha lite flyt =P

Hade kvartsamtal efter skolan. Allt var jättebra, lite sena ankomster och så men...

Är nu hemma sen en stund. Har handtvättat lite, ska fixa sista touchen på idrottsförjupningen, packa det sista, byta sängkläder till min brorsa som ska knoppa i min säng och säkert få panik hundra gånger om igen =P

Nu ska vi dock ha familjekväll. Mams och paps har köpt världens finaste sushi, har aldrig sett en sån vacker suchi nån gång =P Så blir det lite snittar och tårta med. Nu drar det ihop sig. Få se hur många timmars sömn jag får inatt =P Det känns som att det är nu vi börjar åka iallafall.

Kommentarer
Postat av: Millan

Herregud va dåligt uppdaterat. Hoppas du inte är död ;)
Cybersmek

Postat av: Ulrika

Hej Lea!
Är du snäll och mailar till mig??!! [email protected]
Eller ringer 0520-656 123
Ulrika heter jag och skulle vilja fråga en grej om en häst som du skrev om på Bukefalos.
Tack!
Ulrika

2007-11-16 @ 13:12:35
URL: http://www.jika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback