VENERDÌ

Idag har varit en soft dag. Vaknade vid kvart i sju, när hela familjen var på väg ut, och var så fucking jävla kissnödig att jag hade tunnelseende till toan. Var så jäkla trött också så jag hade tunnelseende tillbaka till min säng, som förövrigt står bakom mig varm, inbjudande och sugen på att jag ska krypa ner i den. Det där lät lite som min pojkvän...jag har nog varit singel för länge. Mamma trodde iallafall att jag var sur på henne när jag bara gick förbi så efter att ha övertygat henne om att det verkligen inte var så, fick jag äntligen somna om.
    Vaknade sen vid halv tio och käkade frukost och läste aftonbladet på nätet. Sen kollade jag lite bloggar och gjorde allt utom att blogga =P Skrev faktiskt lite historia, det kändes skönt. Nu är det bara Dr Glas och den där engelska grejen och den andra engelska grejen och nä usch jag vill inte ens tänka på hur mkt jag har skjutit på. Jaja, det löser sig=P
   Spelade lite chitarra också såklart. Sen ville mamma att jag skulle fixa lite käk till ikväll eftersom hon skulle komma sent. Det fick bli en västerbottenpaj utan västerbottenost =P Tog parmesan istället. Blev jättegott, tyckte familjen iallafall =D Cyklade till Söderhallarna och köpte lite färska räkor och annat tillbehör också. Var riktigt härligt ute, trots att det blåste. Det var liksom lite varma vindar för en gångs skull. Sen kom paps hem vid halv fyra. Däremot råkade jag tappa mina glasögon så de gick sönder så nu har jag inga solisar =( Det var riktigt dålig kvalitet på dem jag hade men då hade jag iallafall ett par. Nu har jag inga =(
   Sen kollade jag på film som just slutade nu. Den var helt ok. Och jag har fortfarande inte hämtat mig från allergiattacken jag fick förra (!) veckan. Jag var lite dum och åt "spicy tomato kikärtor", de var jättegoda. Shit vilken chock jag fick. Men de går inte över på en dag utan de lägger sig inte förrän nån vecka efteråt. Kommer inte ens att kunna äta lite ketchup inom den närmaste månaden. Vet ni hur svårt det är att unvika? Speciellt med två kineser som mat personal i plugget. Paprika och tomat i allt som tillagas, suck. Jaja, jag klarar mig, finns ju sallad, pasta, müsli och knäckebröd om inte annat =)
   Imorgon blir det lite changing plans. Jag ska rida ist f Heds. Hon ska lira boll och hinner inte så vi byter tid. Hon tar min tid på måndag ist. Enda haken är att jag rider några kategorier högre än dem och det känns lite taskigt =S men det gäller ju bara en gång, mhm.
   Jag ska försöka ta lite bilder imorgon om jag kan få snits på min kamera. Batteriet dör ju efter nån timmes användning. Så är det för min syrra med. Har ni samma problem med Olympus?
   Wellie, wellie good night
Bouna notte =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback