ONSDAG

Godmorgon

Idag är det onsdag och jag vette fan hur länge jag ska gå idag. Vet iaf med säkerhet att jag ska ha italienska och spanska, blir väl utvärderingar och sånt *suck*. Sen kanske jag har matte och engelska men jag är inte säker. I så fall slutar  jag kvart över elva =D
   Vill fortfarande hitta en söt klänning och ett par shorts - några tips? Jag hade tänkt spana in H&M först och främst. TopShop har jag kollat så mycket i men inte hittat något, men vem vet...today might be the day?
   Ska också lämna in en sen uppsats i engelska som jag  hade glömt bort och en rapport från tingsrätten som jag inte ens är säker på att hon kommer att ta emot. Men då ser hon iallafall att jag har ansträngt mig och det ju alltid nåt =P
   Hade värsta jobbiga drömmen. Jag drömde om min gamla klass att min mentor var riktigt förjävlig mot mig (vilket han var då med) och sa att jag misshandlade mina klasskamrater, att jag knivskar dem och skit. Sen skulle de fylla i typ ett papper där det stog hur vi hade uppfört oss och man skulle ha så få kryss som möjligt och jag hade alla. Mina kompisar sa också att jag ver hemsk och usch vad jobbigt allting blev. Hu, tur att det bara var en dröm.
   Puss på er

Kommentarer
Postat av: Karin

hehe var ett tag sedan jag sprang sådana lopp och tävlade och så.. tränade/tävlade ju friidrott medel-långdistans hela uppväxten hehe

Postat av: Elsa

Uj! Jag drömmer också mysko drömmar ibland alltså :P

2007-05-23 @ 18:13:21
URL: http://www.kamomill.blogg.se
Postat av: Amina

Svar på komm: Hej! jag tycker det är roligt faktiskt :) ah, nu i åttan har man så himla mycket prov! :P
ha det bra :)

2007-05-23 @ 20:10:43
URL: http://amiinas.blogg.se
Postat av: Amina

Svar på komm: Hej! jag tycker det är roligt faktiskt :) ah, nu i åttan har man så himla mycket prov! :P
ha det bra :)

2007-05-23 @ 20:10:44
URL: http://amiinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback