GODDAGENS

Jag sitter i mitt rum och tittar på snooker med ett öga samtidigt som jag bloggar. Har hela dagen känts som det är söndag, weird. Apropå dag har jag jag varit i stallet i precis hela dagen (mer om det finns att läsa i goodybag.blogg.se/havremoppen). Är störttrött och imorgon ska man dessutom till skolan =( Men vi går ju inte så länge och dessutom har vi nästan bara roliga ämnen. Italienska, spanska, matte (mindre kul) och engelska (också midre kul).

Är det någon mer som har haft lite lov-känsla? Fast nu känns det som att det inte spelar någon roll att man börjar skolan. Efter sommar-lov och höstlov och vinterlov och allt vad det är så känns det lite som att, "jaha nu börjar det igen", men nu känns det som att slutspurten börjar. Som det sista varvet inne på Stadion på Stockholm Marathon. Den här veckan har vi inte så mycket, vad jag vet. Jag måste i och försig skiriva den där skiten om Boarding Schools i Storbritannien, men det gör jag imorgon. Nästa vecka är den sista riktigt tuffa veckan. Två nationella i matte, italienska prov och ett nationellt i engelska. Jobbigt, men jag har varit med om värre...mycket värre. Sen är det inte så mycket kvar, en argumenterande uppsats i svenska (eller var den också nästa vecka =S?), redovisning av två böcker och ett arbete i historia. Sen är det faktiskt sommarlov. Känns helt sjukt och jag har fortfarande inte hittat nåt sommarjobb.

Jaja, förresten nu när jag kommer ihåg det - Hur laddar man upp flera bilder i samma inlägg? När jag trycker på "Browse" och väljer en bild och sen gör samma sak igen för att få en andra bild, ersätter den bara den första bilden. Jag vill ju kunna ha flera bilder i samma inlägg. Obs att jag har mac och använder Netscape. Nån som vet hur jag ska göra?

Anyway, ha en underbar kväll (förhoppningsvis bättre än ni kände er i morse alltså=P)

Kommentarer
Postat av: max

hur gick tävlingen da?^^ btw ja måste prata me dej sen^^

2007-05-01 @ 21:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback