FJORTISTEST

Tänkte jämföra mig lite med min eviga radarpartner Hedvig - sthlmfinest.blogg.se Vet liksom inte hur jag vill att detta test ska sluta =S =P

[ ] Jag blir full på folköl X
[ ] jag har sex med flera
[ ] Jag röker
Summa: 0

Självbild:
[ ] Jag försöker vara normal - ?
[ ] Jag är yngre än sexton och äldre än tretton
[ ] Jag tror att jag är tjugo
[] Jag blir kallad för fjortis fast jag själv inte är det - Mest i en skämtsam ton, men det finns nog de som tycker det
Summa: 0

Beteende:
[] Jag lyssnar på musik som sjungs av remixade babyröster
[ ] Jag bor på PA, lunar, apberget eller liknande hemsida
[ ] MSN är så mycket bättre än att prata IRL
[] Jag är så hetero man kan vara
[] Men har hånglat med samma kön för att det var kul
[X] Jag läser veckorevyn, solo eller någon liknande tidning
[X] Jag kramar istället för att säga hej
[X] Jag kindpussar folk
[ ] Jag skriver jah istället för jag och använder annat lunarspråk - WHY?
[X] Jag lyssnar på radio
[X] jag lever för mina vänner
[ ] Skolan är inte viktig
[ ] Jag läser aldrig frivilligt
[ ] Jag vet inte vad växthuseffekten är
[] Jag vet inte vilken världsdel Kambodja ligger i
[X] Ett riktigt svårt val för mig är att välja mellan kläder på morgonen eller mellan två tvserier på kvällen
Summa: 6

Kläder och stil: Jag har/bär
[ ] En I <3 NY tröja fast jag inte varit i New York
[] Foundation på läpparna - inte foundation, men hudfärgat läppstift ibland
[ ] Sveamössa
[] Plagg som det står SSS på fast jag inte seglar
[ ] lånade kläder dagligen
[] En Henri Lloyd jacka
[] Stora glasögon
[ ] fakeväska
[ ] Jag funderar på att skaffa palestinasjal eftersom det verkar vara så trendigt
Summa: 0

Ta summan av allt gånger tre.
Så många procent är du fjortis: 18

Hm...ska jag skratta eller gråta =S

Kommentarer
Postat av: max

borde inte du va på hultsfred nu?:P du har sagt att du skulle dit:P

2007-06-14 @ 23:56:30
Postat av: Cammo

Jag fäller en tårr för dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback