ROM OM TVÅ DAGAR

Hallå på er =)
Sitter nu i datasalen med Hedvig. Vi har just haft tråkig engelska och nu ska vi ha psykologi. Känner mig så himla konstig idag. Har mått illa, haft värsta huvudvärken så jag var tvungen att smita från lektionen för att köpa kaffe, ont i magen och så. Sov dåligt iofs. Nu börjar det bli bättre i alla fall. Åtminstone sen jag satte mig i kontorsstolarna som finns i datasalen, de är underbara =P

Ska senare gå och klippa mig lite och så sångträning vid sju. Har en del att fixa innan vi åker så som växla till euro, köpa luciaband och glitter och planera läxläsning. Ja, det senare är tråkigt men jag har inget val. Hade mer läxor än jag visste om. Förhör på torsdag i naturkunskap, uppsats i spanska till på onsdag, latin- och italienskaprov på tisdagen nästa vecka (dagen efter att jag kommer hem) och engelskauppsats och naturkunskapsförhör på torsdag nästa vecka. Inte för att ni vill veta men jag var tvungen att sumera det lite, mest för min egen skull =P 

Nu måste jag glida.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback