ROLIG LISTA, FYLL I DEN DU MED!

Har du pojkvän/flickvän? Nej
Är du kär? Nej
Hur tidigt stiger du upp? kvart i sju eller kvart i åtta. Lite olika
Vem/vilka vet mest om dig? Hedvig, mamma
Gillar du att slåss? Jodå, ibland kan jag ge nån en omgång =P Ne, så farlig är jag inte
Vad ska du göra ikväll? Plugga naturkunskap
Har du utländska föräldrar? Pappa var halvtjeck
Var har du ont? Ingenstans
Är du bra på att måla? Jag är värdelös på att måla
Vem kramade du senast? Ida, Hedvig
Vad längtar du till? Rom på fredag =D
Vad heter dina husdjur? Har inga...bortsett från herr och fru dammråtta som gömmer sig under sängen
Har du körkort? Nej
Favoritgodis? Naturgodis
Morgon- eller nattmänniska? Både och
Spara eller slösa? spara
Har du några homosexuella vänner? Ja
Bio eller promenad? Kan inte välja =S
Är du kittlig? Det säger jag inte =P
Rädd för insekter? Nej
Anser du att du är stark? Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback