Nytt att ha om halsen

Kväll på er =)
Har ni också haft en bra dag? Jag med =P Vaknade halv tio och åt frukost med mamma eftersom pappa jobbade. Vi åt framför teven och hade det jättemysig. Efter det åkte vi in till stan. Var på Åhléns och vi köpte julklapp till farmor och farfar och tittade efter julpynt till fjällen. Inte nåt man gör vanligtvis =P Hittade dock ingenting varken där eller på Indiska så vi får leta vidare en annan dag. Efter en fika på Wayne's åkte vi hem och gjorde advent. Sen fikade vi med lite av tårtan som blev över från igår medan vi kollade på dressyren från Globen. Åkte sen till Högalid där vi tränade några timmar inför Romresan. Ska bli så himla kul att äntligen få åka dit =D

Fick även en sjal av mamma =) Den är helt enorm, stor nog att passa som duk, så jag kan använda den till hur mkt som helst. Halsduk nu hade jag tänkt men i sommar kan jag ha den runt midjan.
image177
Fina lakan under va? =P

Nu ska jag dricka en kopp silverté och titta på resten av Horse show och sen kolla på Van Veeteren.
Kram på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback