NYKLIPPT!

Ja, dagen blev ungefär som jag trodde. Slutade dock lite senare eftersom vi skulle kolla på film i psykologin, Swing kids tror jag den hette, med Wilson från House och Noah Wyle från Cityakuten, och det hade jag ingen aning om så jag fick säga att jag skulle till tandläkaren för att hinna i tid till frisören =P Banka in i honom att han inte fick ta mer än 1 cm och det förstod han som tur var (för honom alltså =P). Längden ser ut att vara densammma men håret är fräschare och mer livfullt =)

Åkte sen direkt hem. Pappa kom ganska snart och så käkade vi middag tillsammans. Han gjorde parisare, det hade jag aldrig ätit förut. Jättegott var det =d Nu ligger vi och chillar i soffan. Snart ska jag dra iväg till sångträningen för genrep och så. Kommer att ta fett lång tid. Jag har som tur är hunnit plugga lite så jag inte har allt på en gång imorgon. Om jag inte hade pluggat något så skulle jag haft jättemycket imorgon. Alltså skulle jag inte kunna tänka på något annat och därför inte kunna koncentrera mig ikväll. Jag får panik av att skjuta upp saker. Hur är det med er?

Nä nu ska, jag ta en kopp varmt silverté och plugga klart. Puss och kram, skumbanan

image178
Såhär ser min nya frilla ut =P

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Din blogg är så jvla het just nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback