"HUR KAN MAN HETA OLOF OCH VARA SÅ SNYGG?"

Godmorgon =)
Har ni sovit gott? Det har i alla fall jag =P Kom att tänka på en sak. Igår på kören så kom ciccis pojkvän. Han ska hålla lite i Rom-resan. Jag hade aldrig träffat honom förut men hon beskrev honom som lång, smal och snygg. In kom han, jäklar, han var smoking hot! Medan jag sitter på min stol och dregglar går han fram till mitten och säger "Hej jag heter Petter". Jag fick hålla mig för att inte börja asgarva. Hur kan man heta Petter och vara så het?

Detta förde mina tankar till ett ytterst intressant samtal som jag och Hedvig hade för ett par dagar sen. Hade det inte varit för det hade jag nog inte tänkt så överhuvudtaget. Hon påpekade i alla fall att det var synd att alla snygga killar gick ut i våras. "Och när vi ändå håller på, 'hur kan man vara så snygg och heta Olof?'" Ja, det undrade jag med och sen dess har jag jag inte kunnat sluta tänka så. Samma sak i Idol. Jag menar: Hur kan man heta Knut och vara kock och modell? Det är mig en gåta.

image180

Nä, nu är det dags för mig att hoppa på bussen och dra till plugget. I eftermiddag tänkte jag blogga om varför jag aldrig (!) skulle kunna bli lärare. Spana in det =)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback