ATT PANTA EN TOARULLE

Ciao a tutti
Dagen har varit bra. Tänkte blogga i morse men jag försov mig så det fick bli en snabbsminkning och konsumfrukost på tuben =P.

Läste att en person hade försökt panta toarullar med koder fastklistrade på dem. Har jag missat nåt eller är det inte bara lättare att panta burken istället för att klippa och klistra och hålla på sådär =S? Underligt vad folk gör sig besvär med.

Angående den här catfighten som pågått så verkar det ha lugnat sig nu. Tycker att det  är urlöjligt att hålla på sådär. Och finns det nåt värre än "jag står för vad jag gjorde". Ponduskåta jävel! Jag hatar när folk ska få sina dåliga handlingar att framställas respektingivande-, självständiga-, jaggörsomjagvill-ageranden som folk ska beundra. Vi ska vara avundsjuka på personens mod, ärlighet och stolthet. Sånt jävla hyckleri så jag nästan kräks! Fuck you!

Förövrigt har jag varit på Weld idag på en dansföreställning. Var inte så jättekul. Jag har svårt för sånt där alltså: när man blandar politik, musikal, livstilar, skådespeleri och dans och sen sätter ihop det. Jag tycker det känns som att man ska hitta nåt påkladdat djup som man tvingar fram. Och efter att man verkligen har försökt tolka det, tänker man till slut bara: "vad gör jag här?" Jätteduktig dansare, absolut, men jag föredrar när man inte blandar det. Det blir lätt lite too crazy.

Nu är jag mätt i magen efter lite teriyakilax. Nu ska jag kolla på vänner och senare ikväll är det - trumvirvel - Cityakuten! Är inte det den bästa serie som någonsin gjorts? NOT! tänker ni nu =P Well, det tycker jag iallafall. Speciellt nu när John Stamos, från Huset Fullt ni vet, är med =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback