VECKANS SHOPPING OCH LITE ANNAT

ÄNTLIGEN FREDAG! =D 
Den här veckan har känts riktigt lång, vill inte ens tänka på hur det kommer kännas i framtiden. Har haft tusen lektioner vars enda mål är att läsa upp betygskriterier och tråkiga kursmål. Hade ingen idrott och ändå var jag helt slut senare på eftermiddagen den dagen.

Idag hade jag iallafall en trevlig liten dag. Bärjade med matte, justdet den läxan ska jag ju göra, sen var det samling i aulan med hela skolan, skriftlig och muntlig kommunikation följt av lunch och latin. Åkte sen in till stan med Hedvig eftersom vi kände ett pretty stort behov av block - nollorna har köpt upp alla skolblock, de ska få igen för det på nollningen, argh! =P Ett besök på Claes Ohlsson blev det alltså och dessutom tittade vi in i nya devided butiken i gallerian där vi mötte Lu. Jag köpte en mössa eftersom jag fryser lite om knoppen och en jacka. Bilds. inklusive, en tröja och ett nagllack som jag köpte tidigare i veckan:

                  
          Lu och Eds är söta     Såhär glad blir                                  Nu blev det         
                                                 man med en                                      kväller
                                                 svamp på huvudet =P

Nu ska jag snart käka lite. Det blir skaldjurskväll med färska kräftor, rökta och vanliga räkor, krabba, ostar och baguette. Mumma =d Ha så gott =)  
Cin cin

Kommentarer
Postat av: Hedvig

heeey, that's copyright miss! ;)

Postat av: Anonym

Min har känns jävligt kort :D

2007-08-25 @ 09:33:29
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Karin

snyggt blått!

2007-08-25 @ 09:51:06
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: sanna

fin fina saker!
Ha en bra dag :D var gärna med och svara på "helgens fråga" i min blogg.

2007-08-25 @ 11:25:34
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Annelie

Hoppas du haft en underbar helg/kram

2007-08-26 @ 12:20:16
URL: http://rospinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback