PRIDE PARK

Kväll på er
Har just kommit hem efter en minst sagt händelserik dag. Jobbade som vanligt. Det hölls minnesfika för en tant som dog för några veckor sen så då fick man lite tårta på eftermiddagen. Var mumsigt och bra för lilla hjärnan med sisådär en timme kvar att jobba. Dock tycker jag att det känns lite bisarrt att äta tårta när nån har dött, men man gör tydligen alltid det. Tycker inte ni att det är en lite märkligt?

Åkte sen till Hööks en snabbis för att köpa den tröja som jag lagt undan. Skulle ha köpt den i helgen men då fanns den inte i min strlk. Hem sen och en snabb middag med familjen följde. Mötte efter det upp Krippe på tåget och tillsammans åkte vi till Pride Park. Vi kollade in Marit Bergman och gick runt i tälten i flera timmar. Jag trodde att de skulle bli arga för att man gick in fastän man inte var homo men alla sa bara "vem fan bryr sig?" och sen var det inget mer med det. Skitkul var det iaf. Gjorde en egen tröja, spelade fotbollsspel, tog knullborgarmärket och en massa annat =) En fotograf kom fram och fotade oss för att ha med i Prideboken, haha. Så där kanske man dyker upp nån gång =P

Tog en del fina bilder. Visar dem imorgon tror jag för nu måste jag sova.
Natti, zuzza zå zött =P

Kommentarer
Postat av: Millan

Hahhah att de skulle bli arga. Du är så rölig iblad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback