PRESENT!! =D

Kväll på er =)
Idag har varit en jobbig men samtidigt bra dag. Hade grymmaste träningsvärken efter dansen igår. Värst var det när jag skulle sätta mig ner. Fick typ ta tag i sitsen bakom och dunsa ner =P Kände mig som gamlingarna jag jobbade med i somras, de gjorde så, haha =D

Tillbringade morgonen med tusen språklektioner varav två utan Hedvig eftersom hon hade sovmorgon till 10.20 medan jag började 8.20, kul, kul...Höll på att somna på typ varenda lektion eftersom jag var så himla trött efter igår zzz =P Psykologin var däremot riktigt rolig. Vi gled in på ämnet hypnos och gjorde ett litet test. En person skulle hålla ut sin arm och den andra skulle försöka böja den. Den första ska förstås hålla emot. Då funkar det rätt bra att böja armen. Andra gången skulle personen som höll ut armen föreställa sig att den var ett järnrör. Det var fullständigt omöjligt att böja den då. Riktigt coolt faktiskt. Funkar ju inte på alla förstås, men kul ändå =P

Dagens höjdpunkt var när jag fick min födelsedagspresent av Hedvig =D En blå tee och ett grått bälte. Dessutom köpte jag två baslinnen. Ett svart och ett brunt. Delsvis för att ha att rida i men också till vardags och när det nu kan behövas. Ett svart behövde jag verkligen men jag tog ett brunt också för det vet man aldrig när man behöver. Hårklämmor blev det också och lite annat smått. Bilds:



Åkte sen och storhandlade med familjen eftersom de sak resa till fjällen och jag ska vara ensam hemma. Vill helst vara med och bestämma vad jag ska ha här hemma annars får jag typ bacon, falukorv och köttbullar och OK, nån gång ibland men helst inte =P Käkade middag på ett ställe i Länna. Tog en falaffel med bröd och det var verkligen den godaste falaffeln nånsin! Knaprig och gott bröd. Han som hade stället var typ turk och skulle skoja me mig hela tiden. Problemet var att jag typ inte fattade ett ord av vad han sa så när han undrade om jag ville ha vitlökssås så sa han frisksås och jag typ va? Vadå fisksås?. Jaja, gott i magen fick vi iallafall och sen var vi fit for fight för att matshoppa lite...trodde jag ja. Jag HATAR att storhandla! Det finns inga ställen som är så kalla som stora mataffärer som typ Willys, City Gross och allt vad det är. Dessutom måsta man vänta på ett par päron som inte kan bestämma sig huruvida de ska köpa brieost eller brieost. Och justdet: hämta gurka, hämta morötter, dipsås, turkyoghurt.............SUCK! Till slut (när min tå som jag har brutit på två ställen hade börjat domna av himalayakylan) kände jag bara att spaghetti och köttbullar blir jättebra att leva på, kan vi gåååå nu?

Har nu tittat på topmodel och tagit en härlig dusch. Det enda som saknas nu är lite liniment mot träningsväken. Den kommer ju inte ha minskat imorgon om jag säger så =P Nu ska jag kolla klart på Morden i Midsomer =)
Cin cin

Kommentarer
Postat av: Linn

vad tyckte du om den här säsongen av top model då?
:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback