I DON'T LIKE THURSDAYS (EXCEPT THE EVENINGS)

Ja, så var nästan denna dag till ända också.Torsdagar är den jobbigaste dagen på hela vecka. Börjar 8.20 med naturkunskap och sen lunch redan halv elva. Gympa efter det i en och en halv timme och sedan engelska i en timme följt av dubbeltimme i italienska. Gympan var riktigt jobbig. Vi hade högintensiv träning och några av oss, jag och Hedvig bla, hade pulsklocka och pulsbrösta och gjorde nåt slags dokumenterat test. Såg att jag hade bättre flås än jag trodde. Iaf bra återhämtning =)

Engelskan var boring som vanligt =P och italienskan var...lång. När jag äntligen kom ut ur byggnaden vid 20 över 4 kändes det som en enda stor befrielse. Och vi lider alla med Hedvig som gick till 17.20 =O Träffade på världens skönaste efterblivna person på södra. Han frågade om jag var Hans Zimmer och när jag sa att det var min brorsa skrattade han så han tjöt =D Han hade en jättegullig personlig assistent också och det var så härligt att se en så levnadsglad person mitt bland trängseln, stressen och irritationen. Att Tumba-tåget var inställt gjorde ju inte saken bättre heller =P

Red Stella idag. Vi red lite på ängen och tränade på vändande hjälper och red sen utan stigbyglar i alla gångarter och jobbade igenom dem i sidorna. Det var riktigt kul. Kändes när det blev rätt. Bilds:


Stella visar en perfekt Hollywood-pose. Observera de korsade benen för ett längre uttryck.

Eh...jaja, är det närbild så är det =P

Äntligen är det fredag imorgon. Har bara tre lektioner eller nåt sånt och slutar tidigt på eftermiddagen. Får se vad som händer efteråt. Kanske blir en tripp stan =) Man vet aldrig vad som händer.
Puss på er, nu ska jag lägga mig i min säng och ta det lungt resten av kvällen =)
Cin cin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback