HÖNAPÖNA

Jaha, då var den helgen slut också. Den har tillbringats till största delen i stall. Imorgon är det skola igen med spanska, naturkunskap och dans. Sen är det en helt vanlig vecka igen. Hoppas denna går fortare än denna, även om jag tvivlar på det =P

Sitter nu ohc tittar på BECK. Så jäkla bra! Undra vilken skit de kommer sända efter? Typ "Gifta på låtsas" eller nån annan skit. Men nu börjar iaf House igen. Shit vad mkt TV jag snackar =S Tro mig, jag har ett liv bortom TV-soffan även om det inte låter så =P

Hade tänkt att ge håret en lite mer guldig nyans. Jag vill helst inte klippa det eftersom det nu ÄNTLIGEN har börjat växa lite. Hittade dock ett blondschampoo hemma, så nu ska jag använda det lite och se vad som händer =P

Nä, det får räcka för idag. Hoppas ni har haft en bra helg =)
Cin cin

Kommentarer
Postat av: Annelie

Haft en skön helg. Ha en bra dag/kram

Postat av: Matilda

låter som en bra helg!

2007-08-27 @ 20:03:58
URL: http://miliz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback