GÖTGATSBACKEN, 7/11, KL 9.13

Min "måste-ha-lista" när jag är ensam hemma =P
  • Mozarella
  • Pizza & Scones-mix
  • Yoghurt
  • Skinka
  • Ost
  • Gurka
  • Hårt bröd
  • Mjölk
  • Toastbröd
  • Wokgrönsaker
  • Äggnudlar
Sen kan man leva hur länge som helst =) De två första är nåt jag alltid köper det första jag gör. Jag kan äta hur mkt mozarella som helst =P

Jag kramade Lars Winnerbäck idag *hoppaskuttaskutthoppelihoppdansaruntiringsjungalitemera*. Varje gång jag får en kram nu framöver kommer jag förknippa den med honom. Dessutom - de som kramar mig har ju nästan kramat honom =P
Götgatsbacken, utanför 7/11 kl. 9.13 - aldrig ska jag glömma detta klockslag.

Nedå, jag är inte alls hysterisk =P

Kommentarer
Postat av: Linn

haha fan jag satt och fikade på muggen i götgatsbacken igår, attans att jag missade honom;)

Postat av: Linn

jaha oj såg inte att det stod 7/11:P

2007-08-30 @ 10:45:04
URL: http://linnruby.blogg.se
Postat av: Kissekatt2

Gud ja, glöm inte mjölken. ;)

2007-08-31 @ 15:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback