Endorfiner och fotblåsor

Idag har jag shoppat loss ordentligt. Hitta ett par dödligt snygga jeans från Diesel och när jag påminde mamma om att jag fick MVG (okej då...mvg- men det behöver ju inte hon veta, big difference liksom) på engelsksuppsatsen så behövde jag bara betala 400 haha. Det gjorde att jag hade råd med en typ klänning i lite flygvärdinnetyp i beige också. Har inte sett den på någon och inte hört att det är modernt eller så men vadå - när man bara lyssnar på vad präktiga lilla Ebba von Sydow har att säga SKA "get-a-life-klockorna" börja ringa. Ja, det här gjorde jag förstås med Iso och sen träffade vi hennes kompis Camilla. Fett schysst brud hon med =) Dessutom var vi på Stockholmsmässan idag igen och delade lite halventusisatiskt ut några flygblad om öppet hus. Mest gjorde vi det för att ha nånstans att lägga våra kläder medan vi gick och raggade och snodde godis från B-gymnasiernas montrar som måste göra reklam för sig på ngt sätt. Som att det skulle hjälpa Livets Ordarna eller Jehova eller vad de nu är på Andreasgymnasiet =) Där träffade vi även Ranveig, Hedvigs syrra. De är inte lika till utséendet men den som är släkt med Hedvig har bara supergener så t.o.m. om hon ens försökte kunde hon inte 99.9% prefekt (vilket alltså betyder att de är 100% perfekta, inget annat!) Alltså är jag trött men glad. Bra shopping och lite blåsor eftersom jag har haft högklackat och strumpbyxor, ja det hör ihop. They complete each other, liksom =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback