NY VECKA

Hej alla!
Helgen var riktigt bra med överraskningsparty för Ranveig på lördagen. Vi alla (ca 15 pers) gömde oss i ett rum och när hon sen kom in ropade vi alla "surprise" och hon bara gapade i flera minuter. Så lyckat, hon hade ingen aning! =D

Söndagen innebar tävling och sen lite slapp på soffan. Har haft en jättebra dag idag. Har egetligen spanska på morgonen men jag var så trött och dessutom hade jag känt mig lite småsjuk under helgen så det var jättebra att jag fick sova ut. Vaknade alltså vid nio och käkade frukost med pappa som var ledig idag. Åkte till plugget och köpte en latte på vägen =d Hade naturkunskap där jag, Hedvig, Sanna och Ida håller på med ett arbete om vindkraft så vi gjorde klart det och sen käkade vi lunch.

Vidare in till stan där Hedvig shoppade skor och jag försökte shoppa skor =P Vill ha ett par svarta, enkla, men samtidigt snygga som jag kan ha till vad som helst.

Såg förresten The Bourne Supremacy igår. Shit vad bra den var! Vill se The Bourne Ultimatum men ingen vill se den med mig =(

Denna vecka kommer bli fett soft eftersom jag inte har varken matte eller språk. Eller, ok, spanska har jag ju men jag bilr nästan ledig ändå =P Annars är den som vanligt. Kör imorgon (och även på lördag och söndag - vi hårdrepar nu inför premiären =P), ridning på torsdag, och så ska jag ta körkort på söndag.

Puss på er
Cin cin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback