FOTBOLL

Gomorron allihopa =)
När jag går i skolan vaknar jag alltid såhär tidigt, vet inte varför. Igår var verkligen en riktig höstdag. Jag och Hedvig satt och väntade på bussen och fan vad det regnade!

Gårdagens höjdpunkt var i allafall matchen Sverige - Danmark. Det var en riktigt rolig match att titta på. Första roliga på länge. Jag har snackat mkt om att jag inte gillar Zlatan men när han spelar som han gjorde igår, tycker jag faktiskt riktigt bra om honom =P Synd att de inte kunde få in den bara =(

Idag har jag inte så mycket planerat. Vi ska fira farmor som fyller 70 vi ett-tiden. Usch, vilket tråkigt inlägg detta blev. Ska skriva nåt roligare sen.
Cin cin

Kommentarer
Postat av: Nina

ja nu är ja hemma iaf :)
kallt som bara den här ju.. *brr*
ska börja småstarta bloggen igen...
så kika gärna in =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback