Skaffa ett liv cyber-bitchslappers!

Bloggar är en kul grej men det ligger faktiskt mycket i vad Dag-Harald påpekar på sin sajt. Vad jag blir mest förvånad över är de som har ungefär lika mycket liv som en dagslända som pallar och helt allvarligt kommenterar folks inlägg bara för att såra någon. Det fattar jag inte. Som att skriva "fan vad ful du är, hur kan du lägga upp din bild på nätet?". Då är man ju bara ute efter att göra någon ledsen. Why?

Självklart är det ok att diskutera, men att skriva ett inlägg där man delar ut cyber-bitchslaps till höger och vänster och dessutom är anonym eller har nåt fånigt aka namn så ingen vet vem du är, ja, jag tror inte ens jag behöver göra en jämförelse för att påpeka hur fegt det är.
Cin cin

Kommentarer
Postat av: Dag-Harald

Hallå. Hur kan du ta en så töntig, bitter människa seriöst när hon kommer med personangrepp?

Det kallas: Inga. Fler. Argument.
Och det människan inte fattar är att ingen tar sånt på allvar.

Postat av: Lea

Jag tar henne inte seriöst...jag garvar åt hennne! Skulle inte tillägna henne nåt inlägg i allafall efter som jag aldrig skulle ödsla min tid på en nolla. Jag tillägnar tid åt såna jag tycker om...du och din syrra for example =P

2007-03-07 @ 21:30:51
URL: http://goodybag.blogg.se
Postat av: Tedelom

Jag håller med, det är fegt att skriva skit om någon annan på internet.
kontakt at veronicamaggio punkt com
Varsågod, berätta för henne om vilket "hästansikte" hon har, vilka "konstiga outfits" hon har på sig, osv

Precis som du, ger man sig in i den branschen får man tåla sånt här. Precis som om man börjar skriva en blogg får man tåla att folk inte håller med om allt vad man säger.

2007-03-07 @ 22:34:05
Postat av: Susanna

Kanske kommer du fortfarande ihåg mig :P Från kryssningen. Såg just att du hade blogg så tog en koll där... Går du på Södra Latin? Guuud vad kul!

2007-03-07 @ 22:56:53
Postat av: Dag-Harald

Men grejen är ju att det inte hade ett skit med diskussionen att göra. Att hoppa på henne och säga att hon också har hästansikte eller vad det var tycker iallafall inte jag har så mycket med en lattemorsa-diskussion att göra, eller hur?

2007-03-07 @ 23:20:55
URL: http://colalight.blogg.se
Postat av: Dag-Harald

Håll dig till ämnet nästa gång om du vill att man ska ta dig på allvar. Litet tips.

2007-03-07 @ 23:21:45
URL: http://colalight.blogg.se
Postat av: Lea

Till, Susanna. Självklart kommer jag ihåg dig och Linn. Jag tänker på er då och då. Hur har du det?

2007-03-07 @ 23:26:08
URL: http://goodybag.blogg.se
Postat av: Tedelom

Jag sa ingenting om "hästansiktena" i lattemorseinlägget. Kolla själv.

2007-03-08 @ 07:09:46
Postat av: isola

hihi' tedelom är rolig på ett skratta åt sätt.

2007-03-08 @ 13:02:45
Postat av: Perdonare

hur gammal e Dag-Harald?

2007-03-08 @ 17:51:38
Postat av: Isola

hon e snart 19.

2007-03-08 @ 20:06:48
URL: http://sthlmfinest.blogg.se
Postat av: Tedelom

Postat av: isola
hihi' tedelom är rolig på ett skratta åt sätt.

Vad betyder det på svenska?

2007-03-09 @ 09:26:57
Postat av: Isola

det betyder att jag sitter och skrattar när jag läser dina inlägg. för jag tycker du är en himla rolig prick.

2007-03-09 @ 18:12:42
URL: http://sthlmfinest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback