Hemmagjord

Hemmagjord
Här är han, min hemmagjorda lilla goobie som jag gjorde i trean. Han heter Krulltott men kallas Krullis till vardags.  Han är lite missbildad men så har det alltid varit. Som när vi gjorde påskkycklingar på dagis. Alla hade gjort små söta med två flörtkulor limmade på varann perfekta ögon och en liten mun. Min kycklings ben hängde på typ trekvart och ögonen var på olika höjd och munnen så öppen som det överhuvudtaget var möjligt. Den ser helt hysterisk ut. Mamma visste direkt att den var min. Till mitt försvar ska jag i allafall säga "Vet ni hur svååårt det är att sy i sånt luddtyg?" Nä, jag tänkte väl det!

Btw ska jag tillägga en grej i min "Fem saker du kanske inte visste om mig" så det blir sex.

6. Jag fick en lärare på sexårs att sjukskriva sig i ett halvår.

Kommentarer
Postat av: Cammo

Hhahha snyggaste gobbie i stan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback