(Går)dagens kommentar

Igår var en trevlig liten dag. Jag och mamma drog till Saschska för att få ut nya mediciner till mig. Shoppa loss totalt på Apoteket för över 1000 spänn...jättekul =l Har fått ett helt nytt schema så jag kommer vara helt drogad i en och en halv månad =P Och ingen alkohol och ingen sol, för det var farligt. Alkoholen kan jag väl klara mig utan men solen, SOOOOOLEN? Hur ska jag överleva. Medan alla kommer vara gyllenbruna kommer jag se sjuk ut. Men i sommar får jag inte ta den så jag får väl ta igen solningen då.

Sen åt vi lunch på Gunnarssons på Götgatan: Broccolipaj och sallad, mums. Och sen fick man en gratis semla efteråt. Godaste semlan jag har ätit i år. Förmodligen den sista också.

Tillbaka till skolan där jag hade dubbeltimme i engelska och sen spanska. Drog sen ut på stan med Isola och Dag-Harald där jag köpte nya brillz och nya örhängen. Hittade ett par jättefina skor som jag så gärna vill ha och fy fan vad jag vill ha dem och jag vill så gärna ha dem och en massa annat som jag också vill ha. Souk var inte alls dåligt. Jag hittade en massa saker. Sen käkade vi sushi och drog hem.

Medan jag var på Sachska så sitter en liten tjej på typ fyra där och kollar på en bok. Sen säger hon: "Mamma den här boken har jag alrig sett. Det måste vara nåt fel på dagis bibliotek"
Haha, jag höll på att dö. Ett gott skratt förlänger livet, tänk på det idag =)

Kommer med nya helgtips ikväll

Cin Cin

Kommentarer
Postat av: Nina

nej exakt.. de är sååå fina!! =)

Postat av: Karin

haha då har e nog gått ihop då:)

2007-03-30 @ 10:41:15
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Nina

hehe, väl skönt att hon för en gångs skull vet att hon kan göra ett bra jobb med kläder oxå.. så då kanske hon fortsätter med det ?? kanske?

2007-03-30 @ 10:49:13
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Crazypill

men shit! Ja då kan jag ju stryka raka benen från listan... =/

2007-03-30 @ 10:49:29
URL: http://crazypill.blogg.se
Postat av: Jennie

haha, vad gulligt!

2007-03-30 @ 10:54:56
URL: http://enannanjennies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback