SOLIG SÖNDAG

Hallå alla =)
Idag har vi äntligen sett lite sol på vår annars så gråa himmel =D Vaknade vid tiotiden och åt frukost. Cyklade sen ner till Långholmen och solade och badade. Iskallt i vattnet men jag doppade mig iallafall =P Bikade sen uppför hornsgatan och mötte Hedvig på götgatsbacken. Jag hade inget käkat sen frukost så jag köpte lite att äta och sen satte vi oss i Björns trädgård och pratade och lapade sol. Åkte sen hem och nu har jag precis ätit middag i form av grillad kyckling, potatissallad och baguette. Var så himla trött och det är jag fortfarande. Skulle kunna somna hur lätt som helst =P Lite bilder på Söder från sin bästa sida:

Och på denna söta lilla blomma som så hoppfullt blommar här mitt i betongen. Hittade den utanför porten =)

Nu ska jag ta och städa mitt rum lite grann och ta itu med min garderob. Senare ikväll ska jag kolla på Beck. Nån mer som ska det?

Kommentarer
Postat av: Karin

ja fast inlägget handlade knappast om dom, det var bara en liknelse

Postat av: Anonym

stckrn sdom måste jobba, men som du sa man ka nsola på rasterna :D

2007-08-06 @ 08:26:04
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Mija

Visst är det härligt med livskraftiga blommor?!!!! Det gör mig glad!

2007-08-07 @ 20:32:17
URL: http://mammamija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback