GRILLFEST IKVÄLL

Morron =)
Börjar senare idag men jobbar istället till 8 eller nåt sånt pga att det är grillfest på jobbet ikväll. Gamlingarna får korv och så kommer lite underhållning. Jag kommer alltså vara grillmästare och stå med en ketchupflaska och en sked bostongurka i varje hand =P

Har just ätit frukost. Vi gjorde värsta goda pastasalladen igår med räkor, keso, ägg, sugarsnaps, sparris, skinka, mozzarella och en massa annat. Hoppsansa nu åskar det rätt ordentligt här utanför. Så det fanns en massa gott att göra några mumsiga mackor med =) Mozarellan var liksom små bollar, som kroketter typ så jag tog några såna och gjorde några kesomackor till. Jävlar, nu började det regna också, jag måste stänga fönstret. Och min TV är svart också. Men Rachel Ray kan jag verkligen klara mig utan.

Gjorde klart i garderoben igår. Blev jättebra. Nu ska jag bara gå igenom några lådor och några fack och rensa lite sen är det faktiskt helt ok där inne.

Måste nästan kolla lite blixtarna nu =)
pöss
Jävlar, nu hoppade den gapiga TV-kocken upp igen =(
Cin cin
poff

Kommentarer
Postat av: Linn

mysigt att grilla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback