GLAD DAMMSUGARE

Hallå alla =)
Vaknade kvart i nio av att pappa höll på att dammsuga. Kunde han inte vänta en timme med det? Somnade i allafall om och sov till halv tio innan jag gick upp och käkade frukost. Har städat mitt rum under morgonen.
image120

Plockat undan alla saker som legat framme och skräpa, bytt sängkläder, dammat och dammsugit. Snart ska jag och far åka till affären och handla lite inför kalaset, eller vad jag ska kalla det, ikväll.

Det är faktiskt rätt bra att ha släktträffa ibland för då får man en riktigt bra anledning att göra det där som man vet att man måste men som man aldrig tar sig tid att göra. Moppa och putsa fönstrena t. ex. Nej, nu ska jag gå. Trist att det är så disigt ute =(

Kommentarer
Postat av: Icia

haha, söt damsugare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback