FÖDELSEDAG

Ja, igår var det alltså min födelsedag och nu kan jag glatt deklarera mig själv ett år äldre =) Dagen spenderades på Gröna Lund med Hedvig, Martin (som utgör den underbara duon Martvig =P) och Irro. Vi kom dit vid halv två kanske och var sen där till stängningsdags. Det blev såklart många åkturer under dagen speciellt i Kvasten av några insidersjälv =P. Där fick jag även en grattiskram och "Med en enkel tulipan" sjungen för mig av personalen haha.

Extreme har hittills varit den största favoriten men efter igår måste jag nog säga att det är Katapulten eller som Hedvig kallar den (och jag med efter att jag fick höra det =P): Bananen =) Vet inte hur många ggr jag och Martin åkte den på slutet men tvåsiffrigt var det nog iallafall. Även popexpressen hör till favoriterna. Men den får nog ta och byta namn till Rapexpressen eller nåt för shit vilken dålig musik de spelar. Bättre blev det när jag som fyllde år fick välja =) Lite bilds:

Martvig in action i Lustiga Huset                     Vi är ena riktiga coolingar som vågar åka bananen

Resten av bilderna blev tyvärr suddiga =(

Nån frågade när hästarna skulle få några rader igen och jag kan glädjande berätta att det blir senast ikväll för idag är det dags för ridning igen =) Har börjat i en ny grupp och det ska bli skitkul. Nä, nu ska jag lita lite till på min gitarr =)
Cin cin

Kommentarer
Postat av: anna

grattis i efterskott hoppas du hade en bra födelsedag grattis grattis :) hehe

Postat av: Annelie

Hoppas du haft en bra dag idag med=)

2007-08-16 @ 23:23:43
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: Millan

GRATTIS :) Du är cooolaste födelsedagsbarnet.

2007-08-19 @ 19:47:06
URL: http://camomillastaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback