DANCING QUEEN

Bouna sera
Måndag idag. Har haft spanska, naturkunskap och dansat lite på kvällen. Spanskan var bra men vi kommer inte att ha vår värsta, bästa lärare denna termin *argh* utan nån annan =( Trist för hon är skitbra. Jaja, efter NK åkte jag och Hedvig hem hit till mig där hon försökte förstå sig på iMac utan nån större framgång =P. Hon fixade det till slut och lyckades t.o.m. blogga lite =) Läs det
här =)

Bytte om hemma och drog sen till dansen som jag har börjat med. Kändes att man var lite ringrostig men efter ett tag kom jag igång och det gick riktigt bra faktiskt =P Det kommer bli skitkul det här =) Sen vid kvart över fem kom mams och paps och hämtade mig vid folkungatrappan och vi åkte sen till donken och käkade. Mums var det även om det var lite pinigt att sitta där, svettig och röd med smetigt smink, men jag hade ju faktiskt jobbat asset av mig =P

Nu ska jag titta på Lyxfällan och dricka godaste chaien i stada. Finns att inhandla på Tea Center tror jag det heter. På hornsgatan nästan nere vid Slussen. Spice Blend heter det. Puss påer
Cin cin

Kommentarer
Postat av: Annelie

! Hola muchacha! Ha det fint!

Postat av: Egoina

hehe jo antagligen :P

2007-08-28 @ 15:26:37
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Natalia

aa mina favoriter är vetekuddarna doppade i yoghurt och allt annat. De bara så gott med naturgodis!

2007-08-28 @ 21:59:23
URL: http://chocolait.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback