Hiamama, hiamama - panta panta pantameeer

Ja, ibland har man rubriksbrist och då får man ta vad man har närmast till hands. I detta fall pantamerareklamen. Sitter och kollar på "du är vad du äter".

Skansen idag alltså. Var fetingkallt! Höll på att frysa ner mig ju. Lite konstigt att man låg och stekte i 25+ igår och idag hade jag tjocktröja, jacka och önskade mig ett par lovikkavantar när klockan var 11.11. Vi kollade i allafall på nordiska djur - jag, Jesper, Malin, Norma och Miriam redovisade om älgar eller alces alces alces som de heter på latin ;) Bäst var Malin vid vildsvinen: Oh jävlar, är de så där stora!? (alla som har varit på skansen vet att vildsvinen och bisonoxarna går tillsammans)

Sen hade jag muntligt nationellt prov i engelska. Jag, Ida och Malin fick diskutera idrott och hälsa. Det gick bra så nu är det i stort sett slut med engelska för den här terminen.

Efter det var det dans där jag skulle redovisa min egen komposition. Vi fick i uppdrag att iaktta (ser inte der ordet misstänkt finskt ut? =P) ett barns rörelser och göra en koreografi av det. Jag dansade till första delen av Bohemian Rapsody och det gick skitbra! Det var jätteroligt =)

Nu sitter jag här hemma. Är helt ensam faktiskt. Ska ta itu med lite spanskaläxa och så.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback